Po zakończeniu wdrożenia, nie pozostawiamy klienta samemu sobie. Dlatego jako jedni z nielicznych proponujemy opcje dodatkowe.
Rozumiemy, że istnieją klienci, którzy nie chcą nakładać na siebie dodatkowych obowiązków. To dla nich przygotowaliśmy usługę opieki technicznej.
Dokonując wdrożeń staramy się wybierać takie rozwiązania techniczne, które zapewniają klientom łatwość administrowania i aktualizacji treści. Ale zdajemy sobie sprawę, że czasem klienci nie chcąc nakładać na siebie dodatkowych obowiązków szukają gotowych rozwiązań. Dlatego możemy zaproponować opiekę techniczną nad powierzonymi rozwiązaniami. Za niewielką opłatą miesięczną przejmiemy wszystkie obowiązki związane z utrzymaniem i aktualizacją witryny. Przy takim rozwiązaniu to my odpowiadamy za stronę www odciążając znacząco Państwa. Aktualizacji dokonujemy na podstawie materiałów powierzonych. Wystarczy skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. Od tego momentu mijają maksymalnie 24 godziny, w których zobowiązani jesteśmy dokonać zgłoszonych zmian. Zwykle jednak, potrzeba dużo mniej czasu.
Klientom ambitnym i oszczędnym, chcącym samodzielnie prowadzić swój serwis, oferujemy możliwość zdobycia wiedzy i umiejętności.
Klientom, którzy sami zechcą dbać o administrowanie wdrożonymi rozwiązaniami możemy zaproponować szkolenia specjalistyczne. Szefostwu firmy bądź wyznaczonemu pracownikowi możemy wyjaśnić zagadnienia związane z administrowaniem sklepem internetowym, firmową witryną, systemem CMS czy nawet panelem usług hostingowych. Szkolenia możemy przeprowadzić w dogodnym dla Państwa terminie i w miejscu wyznaczonym przez klienta, np. w siedzibie firmy.